Over ons

Welkom op Sportschoenen online winkel!

De nederlandseverkoop.nl is een wereldwijde outlet online winkel die Sportschoenen producten levert rechtstreeks aan de consument over de hele wereld. Elk product is van topkwaliteit en de beste ontwerp, en je zal 10-70% minder dan op andere websites te betalen. We zijn toegewijd aan het helpen onze lieve klanten tijd en geld besparen. In 5 jaar, met de toenemende van de bestellingen, hebben we verdiend duizenden vertrouwen internationale klanten. Waarom niet bij hen voegen?

1.Best Prijs
Bij ons winkelen en betalen 10-70% minder dan op een andere website.

2.high Kwaliteitsgarantie
Wij bieden altijd producten van hoge kwaliteit aan onze klanten. Alle producten gaan door middel van drie kwaliteitscontrole processen in ons magazijn voordat ze worden verzonden.

3.Perfect Stijlen
Elk jaar bieden we een geweldige aanbiedingen van stijlen van sportschoenen producten om uit te kiezen, zal de mode-ontwerp van uw liefde.

4.free Verzenden
Gratis verzending wereldwijd distributienetwerk.

5.fast Levering
We houden duizenden Sport schoenen in voorraad om een snelle levering aan de overkant van onze gamma garanderen.

Genieten! En vergeet ons, nederlandseverkoop.nl.

Vragen over bestellen Plaatsing:

1.Do Ik moet de omzetbelasting betalen?
Nee, er is geen omzetbelasting op onze site.

2.Wat zijn de geaccepteerde betaalmethoden?
Wij accepteren creditcards (alleen Visa), Western Union en Bank Transfer.

3.Do u accepteren internationale bestellingen?
Wij kunnen uw bestelling vrijwel overal in de wereld te verzenden.

4.Wat landen of regio's doen u verzenden naar?

We schepen wereldwijd met bijna elk land over de hele wereld, die Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië, Afrika, Oceanië, en nog veel meer. We maken gebruik van de diensten van de grote, vertrouwde internationale luchtvaartmaatschappijen om ervoor te zorgen dat uw pakket komt naar uw bestemming veilig en veilig.

5.can ik betalen via de telefoon?
Sorry, op dit moment hebben we aanvaarden geen enkele betaling via de telefoon. Bezoek onze website om uw favoriete items te halen en af van uw betaling online. Of mail ons als u vragen heeft.

6.Is mijn betaling op uw site veilig?
Alle online betalingen worden veilig en beveiligd. Onze website heeft een veilige transactie omgeving gecreëerd. Het bestelsysteem we gebruiken de industriële standaard voor encryptie technologie-ter bescherming van uw persoonlijke gegevens geregistreerd op onze site. De encryptie-systeem biedt u de veiligheid en gemoedsrust wanneer uw browser en lokale netwerk ondersteunt het gebruik van versleutelde data transmissies.

7. Wat moet ik doen als ik krijg een foutmelding wanneer ik betalen met mijn creditcard?
Als je probeert naar de kassa met behulp van een creditcard als betaalmethode, maar het ontvangen van een fout, ga dan terug en een bestelling opnieuw moet uw vorige bestellingen zonder betaling worden geannuleerd binnen 24 uur plaats. Neem contact op met uw creditcardmaatschappij om te controleren of uw kaart is in goede staat, als je drie ordes of meer niet door wilden gaan, neem dan contact met ons op voor hulp.

8.Wat zou er gebeuren als mijn bestelling ging niet door, maar mijn creditcard afgeschreven?
Als u geen orderbevestiging ontvangen brief zal worden verzonden naar u binnen 24 uur, uw bestelling is niet voltooid. Als uw creditcard wordt in rekening gebracht voor de mislukte bestelling, zullen we fondsen terug te keren naar uw creditcardrekening. De terugbetaling zal verschijnen op uw creditcard rekening binnen 24-48 uur, afhankelijk van uw credit card bedrijf verwerkingstijd. Alle succesvolle orders die een orderbevestiging nummer ontvangen wordt in rekening gebracht als het item wordt verzonden vanuit ons magazijn.

9. Wat kan ik doen, als ik een bestelling niet succesvol online kan plaatsen?
Als dit probleem zich voordoet, probeer dan de volgende stappen: Eerst, gelieve duidelijk de cookies, de browser opnieuw te starten, schakel Firewall en probeer het opnieuw. Ten tweede, als het probleem zich blijft voordoen, wijzigt u een andere computer of een andere internet browser, zoals Firefox, en probeer het dan. Of je kunt proberen om in te loggen na enkele uren. Laatste, als de bovenstaande stappen niet werken, dan kunt u contact met ons opnemen.

Vragen over Orderverwerking:

1.Are al je items in voorraad?
In het algemeen, al onze artikelen vermeld op de website beschikbaar zijn. Maar af en toe een aantal items kunnen niet in orde zijn als gevolg van een sterke vraag. Als je pick-up een item en betalen, maar om welke reden het niet beschikbaar is, zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen, en ofwel stel voor dat je naar de andere soortgelijke item te selecteren of het verwerken van een onmiddellijk terug te betalen aan uw account.

2.can ik mijn bestelling veranderen nadat mijn creditcard wordt in rekening gebracht?
Houd er rekening mee dat, zodra een bestelling is geplaatst en verwerkt, is het moeilijk om wijziging en annulering te maken. Als u uw bestelling wilt wijzigen, klikt u op de knop contact met ons op. Wij zullen ons best doen om uw situatie tegemoet te komen. Maar zodra uw bestelling is verzonden, de bestelling kan niet worden gewijzigd of geannuleerd.

3.Kan ik mijn bestelling annuleren?
Annulering moet worden aangevraagd voordat het item is verzonden. Wij verwerkt meestal de bestelling binnen 24 uur en het item verzonden binnen 24-48 uur. Nadat het item is verzonden, kan de bestelling niet meer worden geannuleerd.

4.How kan ik een bestelling annuleren?
Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail binnen 24 uren na het kopen. Maar gelieve worden geadviseerd dat soms de punten worden verscheept binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling, afhankelijk van de tijd die u de bestelling te plaatsen - hoe dichter bij het pakket pick-up tijd (van de rederijen), worden hoe sneller de objecten die worden verzonden .

5.Wat zijn de verzendkosten opties en levering termijnen voor bestellingen geplaatst op deze site?
De tijd voor het leveren is afhankelijk van uw locatie, het item (s) die u besteld. Meestal zullen we uw zending te regelen binnen 24 uur na uw betaling wordt gewist. Er zijn verschillende verzendmethoden. Voor meer scheepvaart informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

6.How kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt de status van uw bestelling op elk moment controleren door direct naar de links die door onze klantenservice via e-mail. Houdt u er rekening mee dat u het ordernummer en e-mailadres om de status van de bestelling te volgen zou moeten hebben. We zullen het trackingnummer e-mail aan u. Let op: De website van deze vervoerder kan de administratie en perceel status niet op tijd bij te werken. 7. V: Wat moet ik doen als mijn bestelling nooit aangekomen? A: Zorg ervoor dat al uw bestellingen al hebben verscheept. Als uw bestelling geeft uw pakket op de tracking website is verzonden, en je hoeft niet te ontvangen in 2 weken; neem dan contact op met de klantenservice voor assistentie.

Vragen over After Sales:

1.How ik een product gekocht op deze site terug te keren?
Wij ontwerpen onze producten om de kwaliteit en de prestaties van onze klanten actief leven te brengen. We voelen ons op dezelfde manier over de klantenservice. Als u nodig hebt om terug te keren of een artikel ruilen, zullen wij graag het te laten gebeuren. Items kunnen worden teruggestuurd voor een terugbetaling of ruil voor welke reden dan ook binnen 60 dagen na de datum van aankoop. Het reserveren van de Rechter: Deze site behoudt zich het recht voor om aanpassingen aan de Terugkeer & Exchange-beleid te maken. Bijzondere omstandigheden kunnen partnership met corporate business partners nodig. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

2.How lang duurt het om de uitwisseling te verwerken of terug te betalen?
A: Totale tijd is samengesteld uit twee delen. Het eerste deel is de verwerkingstijd. Dit is de tijd vanaf het moment dat uw verzoek van de uitwisseling of terugbetaling, plus onze veredeling. Het tweede deel is de daadwerkelijke het verschepen tijd. Dit is de tijd die nodig is voor het pakket te wisselen en teruggeleverd aan u.

3.Will Ik moet de eventuele toeslag voor de uitwisseling of terugbetaling?
Dat hangt er van af. Als u om welke reden dan ook niet tevreden met het punt, maar de storing worden niet veroorzaakt door ons, moet je betalen voor de verzendkosten in rekening gebracht en het opnieuw verzenden kosten ruilen. Als u een verzoek voor een terugbetaling, de initiële verzendkosten is niet terugvorderbaar. Maar als feitelijk bewijs dat de schuld werden veroorzaakt door ons, zouden we een volledige verantwoordelijkheid te nemen en zou geen extra kosten